Alla helgona

Här kommer det ungar med halvhjärtade "bus eller godis"-påringningar. När vi säger att vi inte har godis så säger de bara "jaha" och går härifrån. Ska de inte göra nått bus? Lite tråkigt tycker jag.
Själv är jag ännu tråkigare och har haft ett tvserie-maraton med två Greys Anatomy och en Dexter, så nu är man så där lagom trött.
Har tyvärr inte tänt några ljus för morfar, farfar och Curry, men jag har tänkt på dem och det är väl det som räknas antar jag.

Annars har vi varit ute och gått i det fina vädret och, faktiskt, grundmålat Antons fönster. Det blir jättebra med vitt istället för brunlaserat som det är på alla andra fönster. Det kommer bli ännu bättre när alla lager färg är på också. Sen ska vi ju måla hans väggar också, så detta kommer bli hur fint som helst.

Puss och klem på er! Sov så gott och låt inga spöken störa nattsömnen för er :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0