It's a sad day today :(

Idag var sista dagen i Currys 6,5 år gamla liv. Vi har ältat detta beslutet ända sen vi fick Anton förra året eftersom hon har envisats med att kissa på golvet i princip hela sitt liv och nu orkade vi inte längre helt enkelt......

Jag kommer ihåg när jag hämtade henne i Ockelbo när hon var ca 8 veckor eftersom hennes mammas ägare inte tänkte ta hand om dem mer. En klasskompis till mig tog hand om hennes syster som (vad jag vet) lever ett harmoniskt bondliv :)
Hon var så liiten och så väldans söt. Hon blev däremot ganska arg och stirrade på oss med svarta ögon när vi åkte hem med henne. Tyvärr har jag inga digitala bilder på sötnosen när hon var så liten :(

Det bästa hon visste var när hon fick ligga hos mig på natten, runt mitt huvud, och låta som ett tröskverk. Vilket har gjort att jag knappt sovit en hel natt på drygt sex år :D

Jag spenderade hela söndagen (gårdagen) med henne ensam (D och Anton åkte hem till Kinna en kortis) för att riktigt få säga hejdå för jag orkade inte följa med till veterinären. Gjorde ett litet kollage så att ni får se hur fin hon är/var.



Kommentarer
Postat av: morsan

Åh va synd jag lider verkligen med dej,men ni har ju gjort allt som stått i er makt för att rädda denna katt.Jag ringer till dej i morgon kväll.Anton är ju för gullig iaf som tråklat sej ner i spisen ha.ha men han har väl nåt arv från nån hm..kramar från mamma å pappa

2009-10-26 @ 22:00:55
Postat av: Hanna

rip curry! =(



happy halloween! Kram hanna

2009-10-31 @ 10:04:31
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0