Livet i radhus

Idag tog jag ner en halv plastkasse med äpplen från sommaräppelträdet, och det är fortfarande ett tiotal äpplen kvar på trädet. Tänkte gjort något kreativt med dem, typ äppelpaj och David kunde göra äppelmos. Men allt tar ju sån tid hela tiden så det får bli imorgon kanske... Hade tänkt ta med mig lite till jobbet, men då måste jag sortera dem lite och det vet jag inte om jag orkar nu...

Sen försökte jag sätta upp en gardinstång i fönstret ovanför trappan... Skulle jag inte gjort tror jag. När jag släpat upp stege, skruvdragare och Anton och började skruva så satte sig skruven fast och spåret i skruven är helt bortnött så det blir väl till att använda tången antar jag... Så ser det ut ovanför trappan nu iallafall.... David får fixa imorrn...

Men vi har iallafall ett radhus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0