Simmigt

Igår tog jag mig äntligen i kragen och gick och simmade borta på anläggningen här i närheten av jobbet. Det blev "hela" 500 m, men då var jag ganska trött efteråt. Bastu på det såklart så att man blir helt slut och sen bar det av hemåt igen. Jätteskönt! Känner av lite i bröstryggen och svanskotan idag, men inget allvarligt iallafall.

Idag är Anton hemma från dagis eftersom han blev dålig i magen under gårdagen, men han har inga sura miner för det. Lika mycket energi som alltid. Får hoppas att det går över snart, för man vill inte ha magsjuka under påsken...

Tänkte ta en snabbis till Kinna nån gång under påsken och hälsa på A's farmor och farfar. Då tror jag det blir ett besök på Visko, för jag behöver nya sneakers. De jag shoppade på nätet var alldeles för små, så dom fick jag skicka tillbaka. Mina ecco-sneakers börjar bli lite slitna i sömmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0