Sjukstuga igen...

Nu är vi hemma med Anton igen och det märks att han är mer påverkad denna gången. Han är dålig i magen och nyss när vi tittade på  Nalle Puh-videor på Youtube så somnade han i knät. Stackars liten. Så här tidigt på dagen har han inte somnat på ett år, minst! Så nu ligger han i soffan och vilar ögonen och är lite varm. Får se hur denna helgen framskrider när den har börjat såhär...
Igår skulle ju jag åka och handla innan Vampire Diaries började. Jag hade en dryg timme på mig att fixa det. Men vad jag inte hade räknat med var att brandlarmet skulle gå när jag var mitt i handlandet! Alla föstes ut på parkeringen där det var sviinkallt. Där fick vi stå i 20 minuter och huttra innan vi fick komma in igen och fortsätta handla... JAg var hemma 20.40. Ingen ide att se de sista 20 minutrarna så jag får se det på Play istället, vilket jag tänkte passa på att göa nu när han sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0