Snygga hållare! + lite grönt till hallen

Tittade runt lite på lite bloggar och hittade denna lilla söta sak som man skulle kunna ha till i princip vad som helst :) Den heter Goony och är designad av en japansk designer.
goony_02 goony_colorsgoony_03
Bilderna är lånade från Cataci.com där man även kan köpa dessa godingar.

Den fanns fem olika färger, däribland limegrön och rosa. Skulle gärna vilja ha en limegrön för jag tror den skulle göra sig riktigt bra i vår gröna och vita hall i källaren.

Satt igår kväll och shoppade lite godsaker till hallen från Ellos och Jotex. Jag tror det kommer bli så bra! 


Grön   Grön     grön   

Ampel, pläd, liten duk, matta och två ljuslyktor.

Kommentarer
Postat av: Soufi

Snyggt med limegrönt! Jag har också börjat inreda med den färgen i min sommarstuga. Har inte varit inne på några sidor och kollat, men det var ett bra tips :)

2010-07-28 @ 15:56:24
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0