Ryggläge

Hej alla sjuka och friska!
Just nu känner jag mig inte så kaxig när det gäller sjukdomar. Har hela kvällen igår och under natten varit uppe med min stackars mage på toaletten. Just nu känns det hyfsat, men då har jag inte provat att äta nått än heller... Så jag stannar hemma idag och kollar på OS-repriser och Vampire Diaries (min nya drog). Hoppas verkligen att det kommer många avsnitt i den serien. Jag missade ju då också hur det gick för Kalla och Haag i lagsprinten igår eftersom jag gick och la mig vad halv tio. Det måste jag ju kolla upp nu! ..... Silver!! Gött mos, verkligen! Detta OS-et tycker jag vi ska va nöjda med så här långt. Vilka kan ta medaljer fortfarande då? Hockeykillarna (och tjejerna?), skidskyttarna, curling, alpina laget och längdskidlaget. Detta är ju mycket lovande måste jag säga!

Nu ska jag stappla ner till köket och försöka få i mig lite yoghurt och smörgås och kolla OS-repriser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0