Sover gott i natt

Det gick vägen för Ferry :) Nu måste jag gå och lägga mig, men det är med en skön känsla i magen. Kommer nog sova rätt gott också.

Annars går allt bättre och bättre med Anton på dagis. IDag när jag hämtade honom var han jätteglad och det hade inte varit några problem alls sa de. Det värmer mitt lilla hjärta mycket :)
Det har snöat idag och det är kul att se hur mycket Anton tycker om att va ute och busa i snön :) Vi är alltid ute en stund efter att vi hämtat honom från dagis. Lite för att man själv inte har varit ute så mycket. Dessutom behövde vi skotta och det är lättare att roa honom utomhus.

God natt och sov gott allihopa!  (Hade gärna sett på curling-damerna, men man måste ju upp och jobba som en god medborgare :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0