Zebror och luftslott

Hejhej!
Nu har jag kommit hem efter en kväll på stan. Jag kom in till stan lite innan jag skulle vara på bion, så jag strosade lite snabbt på slutspurten av rean. Hittade denna fina pyjamas för 50 spänn till Anton:

[SPOILER-ALERT!]
För er som inte har sett filmen än så kan ni sluta läsa nu, omni inte vill veta något om den! Om ni inte har sett den så se till att se den asap!

Sen gick jag till bion och kollade på Luftslottet som sprängdes. Den är så sjukt bra så det är inte sant! Men så har dom ju ett bra underlag till manuset också :) Under rättegången satt jag och smålog åt allt som dom satte dit dom för.

Nu ska jag sätta mig här i soffan och kolla färdigt på Robinson och kanske få till en stickning. Men först måste jag hitta nått gott i kylen tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0