Längtar redan!

Sitter och varvar ner här med lite minröj och spelar P!nk på myspace-spelaren. Fan, vad bra hon är! Längtar redan, men det är flera månader kvar till den 23 juli.....

Just nu är jag inne i en lite låg period. Allt är jobbigt och jag är trött nästan hela tiden. Jag har verkligen INGET tålamod alls och jag blir ledsen för allt känns det som. Ska försöka träna lite, kanske blir bättre då. En bieffekt av att man mår piss är ju att man får sånt sjukt shoppingsug och ger efter för det....Det hjälper ju inte riktigt att man har fått sin första HELA lön på två år denna månaden heller. Hann inte riktigt vila denna helgen heller eftersom det var sista helgen med OS. Sen gick nästan hela lördagen åt till städning och att handla mat för på söndagen kom D's föräldrar hit och byggde in elcentralen i ett skåp. Mycket fint blev det, men energin bara försvinner till slut och då är man lika trött när veckan börjar igen som innan helgen...

Nu måste jag lägga mig och ladda batterierna. Hoppas morgondagen är bättre än idag, det skulle verkligen behövas.


Kommentarer
Postat av: morsan

Kram,kram,kram hoppas detta hjälper lite på traven med tröttheten.Du ska se att du blir piggare nu när dagarna blir ljusare.KRAAAAM.

2010-03-04 @ 03:07:27
Postat av: Hanna

jag längtar oxå!! ^^ roligt att ha saker att se fram emot... =) hoppas vi ses där!



vilka snygga skor du har köpt på SNS, har oxå spanat in dom... men allt för dyra för min plånbok! =( hoppas jag får jobbet så jag kan shoppa, haha!! ;o)



kram kram

2010-03-09 @ 10:12:56
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0