Vårsol!

Vågar man sig på att säga att våren är här på riktigt nu tro? Idag skiner iallafall solen och det är varmt och skönt. Synd att  man måste sitta inne och jobba nästan ända tills den har gått ner igen... Men jag klagar inte, jag har ju iallafall ett jobb, än! Vågar inte säga att jag sitter säkert, men det är många som anställts efter mig.

Var hos tandläkaren imorse och jag fick massor med beröm. Trots att jag nästan bara borstar tänderna en gång om dagen, inte använder varken tandtråd eller flourskölj särskilt ofta och äter godis i liiite större mängder än vad som är hälsosamt. Hade knappt någon plack och ingen tandsten. Ett liiitet begynnande hål hade jag också, men det var inte ens ett hål så hon räknade inte det. Dock ska jag börja bli bättre på att använda tandtråd och ta med mig en tandborste till jobbet i fortsättningen.



Kommentarer
Postat av: morsan

Fuskigt,vi har iaf inte sett nån sol här i Aa.Hade tråkigt på jobbet sitter isolerad och känner mej såå ensam pga av magsjuka som härjar vilt men för att muntra upp mej så läser jag din blogg,nu är ja mycket piggare.Ha de´gött

2010-03-30 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0