Mycket idag...

Idag har det  varit lite mycket så nu är jag ganska trött. Har tvättat alldeles själv med en Anton som fick jorden att rämna med sina utbrott för att han var tvungen att ligga i vagnen under tiden jag hände tvätt. Det slutade med att jag fick hänga tvätt med en hand och ha honom på andra. Mycket intressant arbetsställning. Inte konstigt att man har ont i ryggen ibland.

Jag surfar ju som bekant på diverse husköparsidor och nu har vi bestämt oss för att titta på ett br-hus i Ytterby uppe i kungälv. Ska bli skoj att äntligen komma iväg på lite sånt. Det tar bara 20 min med tågpendeln till Gbg så det är överkomligt avstånd och det ligger ganska lantligt. Längtar så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0