Ingen lampskärm än...

Idag åkte vi in till stan och hämtade en telefon som D kan ha under tiden som han väntar på sin Iphone. Då passade jag på att titta in på Hemtex, där de har ständig rea :) Hittade ett par fina ljuslyktor som jag kan hänga upp i fönstret. Sen gick vi vidare till Myrorna och Emmaus (second hand) för att se om det fanns några lampskärmar man kan sy om så att de passar i Antons rum. Det fanns inte en enda taklampa nånstans. Får ta mig en tur till Hisingen nån dag för där har de också båda affärerna....
När Anton hade somnat köpte vi mat på D's lunchställe, 14m^2 mat, och satte oss i bältesspännarparken och mös.

Blir ju alldeles slut när det är så här varmt :). Jag klagar inte, men man är inte van helt enkelt. Kanske ska låta Anton bada och plaska lite på balkongen. Det tycker säkert grannen nedanför om scuba diving
Längtar till vårat hus!!!!

Kommentarer
Postat av: morsan

hejsan!kul för Anton å få plaska hur mycket som helst han verkade njuta av det.Nu har farmor åkt hem iaf efter en hård shoppingvecka,rågade henne om hon inte ville med till Gbg men hon ville inte nu men senare till nya huset kanske.Vi får höras,go natt

2009-08-06 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0