Ekorrhjul

Jag är just nu världssämst på att blogga tror jag. Ingen motivation alls och bilder har jag inte heller tagit på hur länge som helst.
Antons rum är i princip klart, "bara" listerna kvar om vi ens bestämmer oss för att måla dom.
Var till Allum tidigare idag och köpte en lampkontakt till Antons julstjärna, så den kommer nog upp under kvällen skulle jag tro. Skarvsladden som D köpte igår var lite för kort för att nå ända dit vi ville ha den utomhus, så jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Kanske får ta hit en elektriker som kan installera ett eluttag vid altanen så vi kan lysa upp trädgården lite. Är lite mörk nu eftersom vi bara har två lampor på rörelsedektorer. Speciellt nu eftersom grannen har satt upp två eller tre ljusslingor på sin altan.

Hittade en jääättefin skjorta och täckväst till Anton på REA också som jag naturligtvis inte kunde stå emot att köpa. :) Kanske får bli våran julklapp till honom.

Nä, nu ska jag slappa lite innan Anton vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0