Sovmorgon

I dag drog vi oss rejält i sängen jag och Anton. Medan D släpade sig till jobbet låg vi och ammade och sen somnade vi om. Jag vaknade vid elva igen och låg och tittade på min lilla gos och läste jag lite tills han vaknade vid halv tolv. Så nu har jag precis ätit färdigt frukosten och ska nog ta mig en tur ut med vagnen och Anton förstås. Just nu brottas han med dockan han fick av fam. Eriksson-Nordenberg i födelsepresent, men det är nog tvättrådslappen som är mest intressant =)

Denna veckan blir nog rätt lugnt. Imorrn fyller jag år och så blir det kanske ett besök på Kåken för första gången. Beror lite på vädret eftersom det inte finns tak över barnvagnsparkeringen. På onsdag släpps biljetterna till AC/DC's spelning på Ullevi till sommaren, får se om vi ska försöka få biljetter kanske. På torsdag bjuder M på fika hemma hos sig i Gamlestan och på fredag är det Antons halvårsbesiktning hos barnläkaren klockan halv nio på morgonen..... inte så kul.
Sen åker jag ju upp till Arvika till helgen så jag måste nog göra en lista på vad jag ska packa så att jag inte glömmer nått viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0