Slappardag nr 2

Idag har det bara varit en slappardag, suttit och kollat lite på tv och spelat lite dataspel mellan amningar och blöjbyten. Har lite dåligt samvete för att jag inte har tagit mig iallafall en liten promenad när det är så fint väder, men får väl ta mig i kragen kanske. Idag är jag ensam med lillen nästan hela dan för D skulle iväg och åka go-kart med jobbet (Inte alls avis!! =P), så jag funderar på att unna mig en pizza till middag och glass/godis till efterrätt för att kompensera lite =). Får nog skippa ananasen denna gången dock för jag tror han fick utslag av den förra gången =(

Jag har lagt fårskinnsfällen mellan mig och tangentbordet så lilleman ligger här och myser (läs:sover) när mamma surfar. Han var väldigt duktig i natt och sov hela fyra timmar i stöten! Längtar tills han börjar sova genom hela natten så att man kan få sova ut lite =) (om man nu någonsin kan göra det som småbarnsförälder).

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej på er! Va´roligt att läsa om er och vad ni gör på dagarna.Det verkar som lilleman har funnit sej till rätta å sover lite längre på nätterna.Bara vi inte glömmer att ringa nu då istället.Det börjar dra ihop sej här hemma till Arvikafestival i dag tex så kom det två tjejer ut ur skogen här och undrade var festivalen är för dom hade gått vilse(det var ingen dålig omväg iaf)Nej gonatt nu å kramar

2008-07-02 @ 22:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0