Tunga saker

Vad roligt det är med tvättid, INTE! Att krångla sig ner med vagn, ikea-bag fylld till brädden med kläder och ett ledset barn kan få vem som helst att vilja springa därifrån och bara låta allt stå. Men sån kan man ju inte va längre, nu när man har en till att tänka på. Så det är ju bara att tråckla sig igenom alla dörrar och hissar och få det gjort för det är ju så skönt efteråt när man inte har det kvar längre.

Usch vad negativt det där lät. Nått positivt att väga upp detta med måste tilläggas. Grattis mamma och pappa som vann pengar på Postkodlotteriet i helgen! Sen tror jag att vi har bestämt oss för ett namn till lilleman, men den publiseringen kommer senare.
Äntligen har min nya trådlösa mus kommit också; Halleluja, praise the lord! Min gamla mus har fått hjärnsläpp så när man ska göra nått så vägrar den reagera ibland, vilket gör mig asförbannad. Speciellt om man har hittat lite tid att spela WoW på bland allt man måste göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0