Värmlandsnytt

Huga, vad varmt det är! Orkar inte alls vara ute i solen och Anton tycker också att det är jättejobbigt. Vi har ju tagit oss upp till Arvika nu och vi hittar på saker hela tiden.
I fredags fick vi en härlig dag på stan och handlade lite småsaker. Sen lämnade jag Anton hos mormor och morfar och hämtade David i Kil. Det gick jättebra!
På lördan gick vi upp tidigt och åkte på våran baby-tour runt om i Värmland. Första stoppet var farmor och farfar, där fick vi fika. Sen åkte vi till sjön och badade och åt melon, mumma! Efteråt åt vi grillat hemma hos farmor och farfar.  På kvällen åkte vi ner till mormor och hälsade på. Där blev Anton lite ledsen när vi skulle ta kort, men det gick över efter en stund.

Söndagens planer var att spela bingo i Fiskevik. Jag vann inget, men mamma hade tur och vann 1000 kr på rövarn. Det var i allafall skönt att få lite tid för sig själv en stund.

Senare idag ska vi kanske till stan med morsan och gå på hundpromenaden, men det är så varmt så jag vet inte om jag orkar följa med. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0