Ännu mera kyla, men med ny frisyr!

Denna härliga kylan fortsätter att ha ett fast grepp om Göteborg. -10 var det imorse när jag skulle ut och skrapa bilen.
Idag var det nämligen dags att fixa till frizzen liiite :) Hittade ett schysst ställe i Gamlestan som nyss har flyttat dit. Jag tänkte mig ganska mycket kortare i nacken, men att behålla en del lugg. Sen blev det ljusa slingor också. Resultatet blev så här:

Så här ljus har jag inte varit sen jag flyttade ner till Göteborg, men jag är mycket nöjd med resultatet! Så det kommer bli återbesök hos denna frisören i framtiden!

Tänkte bjuda på lite bilder från Antons rum och lite juliga bilder som vi har tagit under tiden som jag har varit så slapp med att blogga.

Anton har sovit varenda natt i sin fina vita säng sen i söndags kväll. Det har varit lite svårt att få honom att sova och i natt var vi tvungna att ha julstjärnan tänd för att han ens skulle överväga att ligga i sängen. Men annars sover han som en stock hela natten. Själv sover jag bättre än innan, men det är ju inte helt bra än. Vaknar fortfarande lite då och och har svårt att somna om.

Nu ska jag passa på att slappa lite innan det bär iväg till IKEA för lite byten och shopping.


Kommentarer
Postat av: morsan

Åh,vilken fräsig frisyr å färg skulle själv vilja klippa så men,men.

2009-12-21 @ 16:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0