Mmmh, fredag

Usch vad jag känner mig trött idag. Ont i armen har jag också. Beror med största sannolikhet på att jag tog sprutan igår. Så jag har lite svårt att mobilisera energi för kvällen och resten av helgen. Det skulle dock behövas för det kommer bli fullt ös, medvetslös känner jag.
I eftermiddag kommer mamma och pappa. Då ska vi äta på den indiska restaurangen vid Redbergsplatsen tänkte jag. Sen blir det full fart hem och natta Anton innan Idol-finalen börjar. Åsså måste man ju göra i ordning lite grönsaker och dip. Imorgon blir det nog också ganska fartfyllt innan de åker och kollar på Jerry Williams. Det ska väl grejas lite i Antons rum misstänker jag så att vi blir klara nån gång. :)
Har inte pratat med D's förädrar, men de pratade också om att komma hit med Antons "stora killen"-säng. Och på söndag blir det väl antagligen fortsatt grejande med Antons rum och lite annat pyssel. Jag kommer nog stupa i säng varenda kväll. (I wish)
Nu är det nog dags att väcka illbattingen igen eftersom det har gått 1h 20 min. Får inte gå för länge för då somnar han inte i tid i kväll.
Är fortfarande utan min laptop förresten... Windows har kraschat så D försöker installera Ubuntu istället och fortfarande ha kvar hårddisksinnehållet. Men vi får se hur det går, jag vill ju inte bli av med alla recept som jag har på den burken (eller bilder för den delen heller)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0