Shopping!

Idag har jag varit inne i stan på mellandagsrea. Jag tyckte det var rätt ok till en början, men när dagen började närma sig kväll och alla hade slutat jobba började det bli LITE mycket folk på gatorna.
Jag fick iallafall tag på ett par termovantar, en ny mössa som smiter åt runt öronen, ett par jäättesnygga svarta tighta jeans, en rockig lång t-shirt, lite underkläder och lite hårprodukter. Sen var jag bara TVUNGEN att gå till 4-Gott och handla en ½ kilos påse.. Jag har dock bara tagit två eller tre bitar ur den eftersom vi åkte direkt till Lai Thai och käkade en underbar middag. Att det kan vara sån skillnad på lunch och middags-serveringarna.
Det var egentligen meningen att D, Anton och R skulle åka till Kinna och fira farmor E på hennes födelsedag idag. Så blev det dock inte eftersom bilen vägrade starta. Då kom de hit istället så att vi kunde köpa ett batteri till bilen och de skulle ändå till Göteborg för att titta på kakel nån gång denna veckan. Tuss fick följa med hem igen också. Hon hade tydligen trivts väldigt bra med att gå ut och in som hon ville :)

Nu sitter vi och lyssnar på reprisen av Rock and Roll Hall of Fame 25 år. Många bra artister och många bra låtar. Det kommer bli en sen kväll i kväll. :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0