Fredagssyndrom?

Idag skulle jag ta bilen till babysimmet. Det ville inte bilen. Efter att jag packat in allt i bilen och tråcklat in Anton i stolen så vägrade bilen starta...... Till slut började den låta tröttare och tröttare så jag antar att batteriet håller på att lägga av....Som tur var hade jag varit ute i god tid eftersom jag vill äta nått i stan innan simmet så jag hann faktiskt med bussen som gick vid två och kom till badet vid halv tre. Undrar vad det är för fel på den denna gången.
Jaja, efteråt somnade Anton som en stock och D hade glömt sim mobil på jobbet så vi gick in till stan och åt på en grekisk restaurang vid saluhallen. Mycket god souvlaki iallafall. Nu blir det popcorn och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0