Monsun it is!

Nu har det regnat mycket ända sen igår. Och naturligtvis var jag tvungen att åka och handla i detta oväder.... Jag och vagnen var dyblöt när vi kom tillbaka, men Anton hade klarat sig hyfsat. Skitunge sara campbell

Nu sitter jag och funderar. Den där symaskinen har fått mig att börja intressera mig för sömnad tror jag. Har tittat runt lite efter idéer till ett blöjfodral och har nog hittat ett mönster som jag ska prova. Sen hittade jag även på samma sida en massa andra roliga och även nyttiga saker. T ex ett fodral för bindor/tamponger och ett fodral till näsdukar. Sen såg jag nått dom kallade för "dagisväskan". Den vill jag också göra, men vi får väl se vad det blir. Måste ju ha lämpligt tyg och foder också. Kantband kanske också skulle vara bra isåfall så att inte kanterna slits för mycket.
Om de blir bra kanske jag kan börja ta beställningar animated smileys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0