Kalashelg!

Nu har jag inte bloggat på flera dagar, men det finns en anledning till det! Vi har ju haft en kille som fyllt 1 år och då måste man ha kalas.
free smilies
Vi hade fullt upp från morgon till kväll. Först handlade vi all mat på lördag förmiddag, sen lagade vi maten som var färdig nästan exakt när gästerna kom. Snacka om timing. Sen åt vi en mycket trevlig lunch med rabarberpaj till efterrätt.
Eftersom övriga släkten var så nyfikna på vårat nya hus så fick vi ju naturligtvis ta oss en liten sväng bort dit och kika lite efter maten. scuba diving in Hawaii   Sen behövde ju lufsarna lite motion också efter allt stillasittande i bilen.
Efter det blev det lite slappartid och på kvällen åt alla tacos och tårta.
Söndagen gick inte i många knop dock. Vi vaknade inte förrän halv elva och åt frukost vid 12! Det är nog senaste frukosten på länge måste jag nog påstå. Mamma och pappa åkte hem vid fyra och sen blev det väldigt lugnt här hemma igen. Nästan så att man somnade i soffan.
På natten blev dock Anton sådär ledsen igen och det var magen som spökade. Jag misstänker att det var den lilla mängden rabarberpaj han fick smaka tidigare på dagen som gjorde det för han pruttade som en tok och gallskrek i nästan en timme innan han lugnade ner sig. No more rabarber for you!scuba diving in Bali

D och Anton är borta på Hisingen och hälsar på en kompis nu så jag har det väldans lugnt och skönt faktiskt. Ska nog ta och lägga mig och vila när jag ändå har chansen. smilies

Kommentarer
Postat av: Hanna

va kul med kalas! ^^ du får vara bättre med kameran gumman... saknar bilder vettu! haha! ;o)



btw, ny tävling på G i min blogg! antar att du är på ?? :D kram kram

2009-06-15 @ 22:19:20
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0