Bloggtorka?

Det verkar som att jag kommit in i lite ebb angående blogging tror jag. Tre inlägg på en vecka eller vad det nu blir....
Fast det har väl med hur mycket man har att göra kanske.
Idag var första gången på länge som jag inte var så otroligt trött vid fyra-fem tiden på eftermiddan. Vill man så kan man tro att det är pga att jag inte ätit nått godis sedan i fredags kväll (chokladbollar), eller att jag åt av brödet utan mjöl vid frukosten, eller bara något helt annat...
Det är svårt det där att lista ut vad det är som är annorlunda så att man kan göra det igen. Men jag får se om jag är lika pigg i morgon vid samma tid helt enkelt.
Brödet jag pratade om var ett LCHF-bröd som man använde en blandning av nötter och frön istället för mjöl att baka av. Det blev väl hyfsat gott. Det beror nog mycket på vad man har för pålägg också. Medwurst gick inte, men rökt skinka funkade. Ska ge det ett par chanser till innan domen faller.
Imorrn får jag nog se till att sy lite på lampkjolen också. Jag har nålat fållarna iallafall, så det är bara att sy nu :)

Nu är det dags att hoppa i säng så man orkar jobba imorrn,
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0