Inte riktigt lika

arg längre. Inte alls faktiskt. Det är bara det att idag har han varit så otroligt pillig! ALLA sladdar ska dras ur, alla stolar ska klättras på, allt ska kastas nedför trappen eller på golvet. Så jag var tvungen att pysa ut lite ilska i bloggen. Bättre det än att det går ut över honom i allafall.

Har precis kollat på Idol och satt upp julgardinerna i vardagsrummet så nu börjar man komma i lite julstämning. Blev lite ledsen när min favorit åkte ur idag. Hade hoppats att en annan åkt ut, men det verkar inte som att det hjälper :)

Fast nu är det nog bäst att jag går och lägger mig, för den lille marodören lär väl vakna med ett leende på läpparna vid kvart över sex som han gjorde imorse.... Inte godkänt! :D Sen ska vi ju kanske på julmarknad på Gunnebo slott imorgon, så då måste man ju vara piggelin.

Inga bilder idag heller.... Jag måste skärpa mig!

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss - Vinn barnrumsinredning!

Hoppas att ni har fått en bra start på veckan!



Jsg önskar er en mysig kväll!

2009-12-01 @ 20:40:56
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Ja, man kan ju nästan sätta hjärtat i halsgropen vissa dagar när de små gullegrynen lever rövare. Anton verkar vara i samma fas som Julian. Han är också helt hopplös just nu vad gäller att klättra upp på stolar, köksbord osv för att plocka ner grejer. Ibland måste jag stänga dörren in till köket om jag t ex behöver gå på toaletten, för annars är han på köksbänken och öppnar teburkarna inom 3 s...

2009-12-11 @ 14:06:55
URL: http://lilianolofsson. blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0