Onsdag på vår sida av stan

Anton har varit sjukt gnällig och klängig ett par dagar nu. När jag borstade tänderna på honom igår upptäckte jag att en av de stora mjölktänderna längre bak hade spruckit upp genom tandköttet. Kanske inte är så konstigt att han är ganska kinkig då antar jag. Det har varit tuffa dagar och det verkar inte vara riktigt över än. D sa igår att "Nu vet jag vad du menar när du haft en jobbig dag". Känns som man har fått lite upprättelse på den fronten då :)
Igår var de två och badade på Åbybadet. De har en stor barnavdelning där som de trodde skulle bli kul... Dock var inte varmbassängen öppen förrän vid tolv så innan dess satt han mycket i knä och lekte inte så mycket. Däremot när det blev lite varmare vatten tyckte han att det var jättekul.

Idag var det dags för öppna förskolan. Först tog det en halvtimme att klä på honom kläderna innan vi kom utanför dörren. Börjar bra detta tänkte jag... Fast sen var det inga problem när vi väl var där. Åsså var ju H där också med sin pappa, som vi inte har sett på evigheter! De hade hur kul som helst, de tre som var i samma ålder.

Nu ska jag strax väcka honom så att han kan ställa till med mer bus.


Nån som är lite arg för att han inte vill ha ytterkläder på sig :)


Kommentarer
Postat av: Annifey

Men gudarns så eländig han ser ut här...

man vill ju bara plocka upp honom och muta med glass ;)

2009-11-14 @ 23:28:06
URL: http://www.annifey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0