Kanelbullens dag!

Idag är det kanelbullens dag. Vilken tur att man har hur mycket bamsekanelbullar som helst i frysen med andra ord! Fast jag får nog spara några till D och Anton för annars kanske de blir liite ledsna. Annars har jag väl inget planerat idag mer än att kanske försöka sätta upp gardinstången i sovrummet. Håller på att tvätta mina nyinköpta auberginefärgade gardiner som ska sitta där. Frågan är bara var jag ska få tag på ett snyggt auberginefärgat överkast så att det går i samma färger där inne. Hur är det med Indiska? Har de mycket sånt? Jag vill inte ha ett sånt som ser ut som en matt täckjacka utan antingen ska det vara av ren bomull eller jätteglansigt tyg. Plysch går bort eftersom jag har två (snart en) katter som älskar att håra ner överallt :)

Apropå katterna så har Curry kissat inne nu två dagar i rad.... Det går inte längre. Om nån barmhärtig vill ta över henne och försöka få henne rumsren efter 6,5 år så får de gärna försöka, men det verkar lönlöst. Synd på en så härlig katt i övrigt. Hon är dock den skyggaste katten jag någonsin träffat... Så på måndag får D ringa och boka tid för avlivning för jag orkar inte mer nu.... Det förstör alldeles för mycket.

Nu ska jag sätta i mig mina härliga makrillsmörgåsar. Makrill, när man vill vara sig själv en stund :)

Kommentarer
Postat av: morsan

Hejsan! Tråkigt det där med Curry.Har försökt ringa er på hemtelefonen men kommer inte fram??? ringde även på din mobil men icke nån där heller,du kan väl ringa hit i kväll om du har tid.Nu måste jag rusa på ett möte.

2009-10-05 @ 10:42:53
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

va fint du har gjort det här i bloggen!! ^^ WOW!!



Nu är "Barnens Gruva" -tävlingen avslutad i min blogg! =) Kika in och se om DU är den lyckliga vinnaren... ^^



Kram Hanna

2009-10-05 @ 12:10:53
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Tant Ulrika

Kikar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu startat en ny spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..en med chans att vinna presentkort från en underbar present/ inredningsbutik :)

2009-10-05 @ 21:10:00
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0