ParTy?!

Just nu njuter jag till fullo. D och Anton åkte iväg till Kinna i kväll och kommer inte hem förrän på söndag. Och här sitter jag och gråter till SKavlan :) Att det ska vara så känslosamt med lejonåterföreningar :) Sen var ju hon hjärnforskaren som fick en stroke där också. Hur intressant som helst. Väntar även på resultatet från Idol som kommer om ca en timme. Spännande och se vem som åker ut.

Jag och Anton tog en tur till Klädkällaren idag för att spana in läget. Anton var så förväntansfull att han somnade på vägen :) Det var skönt att han sov lite under tiden som jag gick runt och spanade efter fynd! Köpte mest saker till Anton, typ vantar och gallonvantar, en pjamas, ett tredelat set, en frottéponcho och en gose-katt med jäätttelånga armar och ben. Jag hittade en tunika, en natt-tshirt, vantar och jättefina lila gardiner till sovrummet som jag har tänkt sätta upp under helgen.
När Anton vaknade fick han leka av sig lite i klätterställningen med rutschkana som de har inne i varuhuset.

De hade även mycket mattor, gardiner, jackor, sängkläder, skor och inredning. Men det räcker definitivt med det jag hittade för det gick på nästan tusen spänn iallafall :)

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0