Dålig dag?

Idag har jag fortfarande endel ont i huvudet, men hoppas det går över under dagen. Denna dagen började för övrigt rätt dåligt... Anton vaknade iofs vid nio, så långt allt lugnt. Sen brakar det dock lös med hysteri kring blöjbyte, vilket resulterar i att både han och jag blir jätteledsna. Sen ska man försöka få i han mat. Går hyfsat, men det är alltid bråk om vad han vill äta och inte. Sen behöver han ett till blöjbyte, vilket är nästan lika hysteriskt som det första. Sen är det äntligen tur för mig att få lite frukost. Trodde jag iallafall. Han ger sig inte förrän han får sitt och knapra smörgåskex som en hysterisk junkie. Men nu kan jag inte sitta här längre för då river han ner datorn... Have a nice day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0