Härligt väder!

Idag har jag Anton alldeles för mig själv för D är och hjälper ett par kompisar att flytta till sitt nya hus i Billdal (i.e. han fixar flytthjälp åt oss) Då har vi passat på att busa lite på lekplatsen som ligger nere mellan egnahemshusen. Där har dom en rutschkana och det har vi ju inte här uppe hos oss. Anton tyckte det var hur kul som helst.


Enda nackdelen är väl att det just nu ligger en massa fallfrukt och ruttnar i ena hörnet att sandlådan där rutschkanan står så det var ju väldans intressant att pilla med dem.... Sen kan man ju inte va på en lekplats utan att äta grus så det gjorde han :)
Ikväll blir det Flygande Jakob till middag, mums!

Kommentarer
Postat av: Hanna

perfekt väder för lekplats! själv har jag uttit inne... =( men men! hoppas på mer sol innan hösten är här på riktigt! ^^



BTW!! "Weekend tävlingen" är avslutad i min blogg, kika in och kolla om just DU vann!

+ en nystartad tävling! ^^



kram Hanna

2009-09-06 @ 21:54:09
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0