Maska

Igår när jag kom hem började jag lägga upp maskor för att sticka mig ett par handledsvärmare eftersom jag alltid är så kall om händerna. Just nu sitter jag här och känner irritationen stiga eftersom jag har fått repa upp stickningen två gånger pga av tappade maskor..... Är det meningen att jag ska frysa om händerna kanske? Eller är det meningen att jag ska köpa mig ett par istället? Det verkar just nu iallafall inte som att jag ska sticka...
Sitter och kollar på vinterstudion och alla skidsporter dom sänder så jag har helt glömt att jag borde plocka ur diskmaskinen och ställa in det smutsiga. Sen hade jag ju funderingar på att göra färdigt Antons lampskärm, men det kommer jag ju aldrig till verkar det som.... Får se om jag kanske kan göra det under nån av de mindre underhållande sporterna under dagen, så att jag iallafall har gjort nånting idag.... Skulle haft en dator här nere som jag kunde spela på samtidigt som jag kollar på tv också :)
Undrar när D och Anton kommer hem idag då... De är ju i Kinna i helgen, så jag har ju kunnat slappa hur mycket som helst.

Fick denna söta bild från gubben på mailen igår, visst är han söt i den fina tröjan från mormor! Liiiite för stor bara :P

Slappa riktigt mycket nu framför tv'n, för det är ju ändå söndag!

Kommentarer
Postat av: morsan

Åh,va fin han var i tröjan "något" stor kanske(om man får skryta om sej själv förstås).Jag längtar att komma ner till Gbg,har nu skrivit ut tågbiljetten iaf.Kram

2010-01-11 @ 14:46:17
Postat av: morsan

Åh,så fin han var i tröjan "något"stor kanske(om man får skryta om sej själv förstås).Jag läntar efter att få komma ner till Gbg,har nu skrivit ut tågbiljetten iaf.Kram

2010-01-11 @ 14:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0