Nervös!

Börjar bli mer och mer nervös nu. Jag ska ju ta bilen upp till mamma och pappa i helgen alldeles själv med Anton och två katter mitt i värsta julrushen och alla som ska byta stugor i Sälen och Trysil. Det kommer inte bli så roligt, men vääldigt spännande och se hur det går. Inte så säker på om jag ska ta vägen via Svanskog då eller om jag ska ta det säkra före det osäkra och åka via Fagerås i stället..... Eller, så ber jag på mina bara knän till David att han följer med mig upp på helgen =) Det är väl ingen som ringer supporten två dagar innan jul iallafall? =) Får hoppas att det inte snöar bara, för då vill jag absolut inte köra själv med Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0