På sidan

Ja, när Anton ska somna har han börjat lägga sig på sidan och sen somnar han så. Det kanske är ärftligt för både jag och D sover mest och bäst på sidan, eller  i framstupa sidoläge nästan.
Jag satte upp ljusslingan på balkongen igår, men det räckte inte hela vägen runt.... Det fattas minst 2 meter slinga för att det ska nå runt. Vi är riktiga klåpare, jag vet =) Men det fattas på den delen som inte syns jättemycket in i lägenheten så det gör inte så mycket. Mysigt blev det iallafall.
Idag kommer Antons farmor och farfar med vårat köksbord och stolar så jag kanske får ta och röja lite bland lådorna så att vi kan ställa upp det där vi ska ha det =)

ÅÅÅh, nu snöar det igen!!!!!! Bara lite grann, men det gör det! Myyyyssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0