Biodag

Idag var det dags för den tredje bion för mig och Anton. David tog lite sovmorgon och åkte in samtidigt som oss, sen träffade vi Malin och Hugo vid SKF för dom skulle också med. Dagens film var "Vicky, Cristina, Barcelona" av Woody Allen tror jag. Jag tycker den var rätt bra faktiskt. Handlade om två tjejer som åkte på semester till Barcelona och träffade en snygg spanjor och detta utvecklar sig och blir riktigt roligt till slut. Efter filmen träffade vi Mona vid norska kyrkan och gick till åhlens och åt lunch. Sen fönstershoppade vi lite och åkte hem igen. Nu är jag lagom mosig i huvvet och benen, ska bli skönt med lite mat sen när D kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0