Allhelgona

Det är egentligen på sin plats att tända ett ljus eller två för dom människor och djur som stått mig nära men som gått bort. Jag avstår dock eftersom jag har två helt orädda katter som viftar med svansar och annan päls över ljusen så att de orsaka smärre eldsvådor på köpet. Istället gör jag det i tanken.
Morfar, som gick bort i cancer för ett par år sedan, även om vi inte hade den bästa relationen så saknar jag dig och önskar att jag kunde hälsa på din grav oftare. Anton fick aldrig träffa dig, men jag kommer att berätta för honom vem du var när han blir lite större.
Cowboy och pôjken, hunden och katten som för alltid kommer att ha en plats hos mig. Ni var speciella.Katten som trodde han var hund och hunden som alltid hade koll på oss.

Nu blev det ett väldigt sorgligt inlägg, men det är ju trots allt allhelgona då man ska komma ihåg sina förfäder. Puss och kram på er allihop och sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0