Galen...

Nästan iallafall.... Vissa dagar skriker Anton lungorna hesa om jag sätter ner honom på golvet ens en sekund. Idag är en sån dag. Det kanske är dags att ta en promenad, då brukar det gå bra iallafall. När det är så fint väder som det är idag så är det ju bara skönt att gå ut också   smoking alternative Riktigt vårväder alltså! Finns det några bra djurgårdar som man kan åka till och titta på djur? Hade tänkt åka till Cykelkungen och kollat in hittegodscyklarna där. Vill ju cykla till jobbet, men min cykel var ju så trasig att jag körde hem den till Arvika. Den skulle kosta mer att laga än att köpa en begagnad cykel.

Kommentarer
Postat av: morsan

jaså Anton ska bli operasångare! Idag fick jag uppsöka röntgen,gjorde en rejäl vurpa på isen och trodde tummen gick av men det som tur var bara en kraftig stukning han är stel som en pinne.

2009-04-02 @ 17:41:54
Postat av: Hanna

finns ju galaxen bergsjön... ligger ju hyfsat nära oxå! har du varit där??

annars är det nog slottskogen som gäller... hmm!!

underbart väder! kraaaam

2009-04-02 @ 23:14:00
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0