Glad Påsk!

Imorrn åker vi till Kinna och firar påsk med mina svärföräldrar så under tiden lär jag nog inte blogga så mycket. Just nu ligger Anton i vagnen ute på balkongen och sussar sött. an lär väl vakna snart eller så får jag väcka honom för han har sovit en och en halv timme nu. Se där, nu rör det nog på sig där ute.... Kanske bara var lite ryckningar scuba diving in sharm el sheikh

Idag ska vi bort till pizzerian och kolla på en fristående villa. Det är nog mest för att se hur det ser ut och så där. Om man skulle kunna tänka sig ett sånt hus eller inte. Utgående från bilderna så kanske detta huset inte passar oss perfekt, men det är ändå intressant att kolla ifall man skulle kunna tänka sig ett liknande hus senare. Sen på måndag är det en visning till nere vid pizzerian, ett radhus. På tisdag ytterligare en fristående villa borta vid macken och på torsdag ett radhus längs busslinjen upp till bergsjön. Ska bli både jobbigt och roligt. Det blir mycket att titta på iallafall. Efter denna veckan blir det 9 hus vi har tittat på och då borde man ju veta vad man är ute efter lite grann, får se hur D känner sig efter dessa objekten. Han är ju till naturen väldigt osäker på inköp och större förändringar, oavsett pris och omfattning. Det ska grunnas och tänkas i evigheter.

Kommentarer
Postat av: Hanna

åhhh!! jag vill oxå flytta till hus. =( men vi har inte råd... jag måste ha ett fast jobb först... =(

men det hade vart kul att börja gå på visningar! =)



glad påsk på er! kram H

2009-04-09 @ 22:08:03
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du har blivit utmanad i min blogg!! ^^

2009-04-10 @ 21:44:21
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Jessica

Håhå! Det får jag ta och göra nått åt när jag kommer hem igen =) lite svårt när man inte har nån mus till datorn med sig.

2009-04-11 @ 10:21:33
URL: http://bjorkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0