Tråkigt väder...

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på faktiskt. Anton är väldigt rastlös och vill sitta i knä en hel del. Sen är det riktigt sunkväder så vi kan inte gå ut och leka i sandlådan heller... Sen har det inte kommit upp nått mer hus på hemnet heller så jag har inget att sitta och drömma om heller... Jag fick iofs över 30'000 poång på GEo Challenge på Facebook, yey, or not.. Get a life som många skulle ha sagt. Kanske kan kolla om jag kan rensa bort nån låda till i Antons rum... Lite svårt å greja när han vill va med och greja hela tiden dock. D kommer väl snart hem iofs. Han började ju klockan fyra imorse för dom skulle flytta servrar idag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

snart kommer nog solen tebax... då blir det massa "sandlåde-lek"!



kram kram

2009-04-22 @ 21:33:42
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: morsan

Nu har jag varit urdålig på att höra av mej,men har jobbat 4 nätter och är då inte nåt social.Ni kommer väl upp till Valborg eftersom ni måsste byta däck? Det blir säkert utflykt till Bergs Klätt på lördag så ta med den bärbara ryggstolen till Anton,åsså majbrasa och så kanske Jonnie flyttar till huset puh!!de´va möe de´hinner vi allt detta tro,vi ses kram

2009-04-23 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0