Öppna förskolan och kyla

Denna veckan bytte jag och D dagar så att jag är hemma torsdag och fredag. Då fick jag chanssen att gå på öppna förskolan i Partille för en gångs skull! Jag fick med mig Hanna också och vill ni se bilder så får ni gå in på hennes blogg och kika, för jag hade inte kameran med mig :(
Vi hade iallafall jättekul och Anton busade hur mycket som helst. Tror det är bra att han får komma ut och träffa lite andra barn nu så att han blir van att inte alltid vara i centrum :) Sen skulle Hanna gå tillbaka till kummungränsen, tyvärr kunde jag inte gå med henne eftersom jag hade bilen. Bilen som för övrigt är väldigt kinkig med låsen i denna kylan. Minus 7 grader var det vid nio när vi åkte till förskolan, vilket höll i sig även till hemåkningen.
Nu är det snart dags att väcka illbattingen och kolla på skidskytte. Ska försöka bättra mig på att skriva. Lovar även att visa någon bild från luciatåget som jag missade i måndags så fort D kommer hem med telefonen :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack själv för idag! ^^

jag gick fasiken HELA vägen hem, puh! så nu är jag helt slut, haha... dags att sova! kram och godnatt! =)

2009-12-17 @ 22:20:23
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0