Föräldraträff

Varje torsdag har vi bokat en sal på bvc där vi ska kunna träffa de andra mammorna och låta bebisarna träffa andra barn. Det var många som avbokade igår och under förmiddan så jag visste att det inte skulle bli så många, men det blev bara jag och M. Lite tråkigt för då skulle vi lika gärna kunnat va här hemma och jag hade sluppit betala på bussen. Men vi gick förbi biblioteket och hämtade ut Antons "Första bok", sen stannade vi till på konditoriet och fikade. Jag och M köpte varsin kokosboll, Anton fick en halv banan och H fick också sitt mellanmål. Han sitter så mycket bättre i IKEA's barnstol än i våran tripptrapp-stol så jag funderar på att shoppa en. aim smileys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0