Home at last!

Nu är vi äntligen hemma igen. Jag har inte varit hemma sen söndagen innan jul och det känns verkligen. Idag har jag vilat hela dan och bara tvättat ett par tvättmaskiner. Sen gick vi ut en sväng i den fina, men väldigt kalla vädret. Det var nästan 10 minus här idag. Det blev lite fina kort på kuppen också. Vi har satt ihop gåstolen också, men den är liiite för hög än tror jag. Anton står på tå nästan för att nå ner till golvet på den lägsta nivån. Men den snurrande björnen var mycket intressant. Bilderna kommer nog upp på albumet under kvällen för jag hittar inte min sladd nu. Nu ska jag nog ta och göra lite chokladbollar eller risbräck för jag är grymt godissugen.
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0