Intervju!

Precis som alla andra gånger personer från jobbet har ringt så lyckades dom ringa den enda dagen jag har nått planerat på heeela veckan. Idag var det HR som ringde och ville intervjua mig för ett jobb som jag inte har sökt !?! Orderadministratör, vilket inte är riktigt åt det hållet jag har tänkt mig, men jag ska dit på måndag och höra vad dom har tänkt sig och se vart det leder iallafall. Det är inte varje dag man blir headhuntad så där så man får ju passa på och träna intervjuer iallafall. Nu ska jag bara komma på om/varför jag skulle vilja ha jobbet och varför jag skulle passa för det. Sen är det ju en möjlighet för D att prova på föräldraledigheten lite =) Mer info kommer när jag vet hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0