Lite trött

Vet inte riktigt varför, men vissa dagar är jag bara såå trött. Kakan blev hyfsat god igår iallafall. Hade nog lite för bråttom att kleta på smörkrämen för den smälte och blandade sig helt med kakan. Man kände bara lite av smaken. Får nog vänta till den har kallnat lite nästa gång. Ja, idag är det ju torsdag och vi har inget jätteviktigt inplanerat egentligen. Får se vad jag hittar på. Tar intervjuförberedelserna lite då och då så att jag inte tröttnar. Sen måste jag nog tvätta en maskin till..... Vet hur det känns nu när det ALDRIG tar slut i tvättkorgen.... Hmm, sätta upp gardinerna i köksfönstret och byta ut de fula vita stängerna i fönstret mot balkongen kanske kan va ett lagom stort projekt för dagen.
Nä, frukost var det.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0