Nya stövlar!

Idag kände jag för att shoppa lite. Tänkte ändå handla lite till tacos så jag tog mig en tur till Allum och kollade lite i affärerna och på deras rea. Gick in på Scorett vid Paprika och såg att de hade 50 procent på stövlarna på bordet och på några på väggen. Provade ett par stycken, men kände att de inte passade alls. Sen såg jag ett par på bordet med halva priset och provade både storlek 38 och 39 innan jag till slut kom i storlek 40! Jaja, det var säkert bara på grund av att jag måste ha mina helfotsinlägg i dom. När jag fått ner fötterna i dom så var dom alldeles underbara. Gick och bad om vänsterskon också och då visade det sig att dom hade ett nytt par kvar av dom fortfarande. Trodde ALDRIG att jag skulle hitta ett par stövlar som passade mig faktiskt. Dom är ett par svarta glansiga stövlar av märket Ffuzzies.



Jag går på rosa moln över att jag äntligen hittat ett par stövlar =) Nu ska jag "bara" komponera ihop en outfit som passar till dom också =)

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

najs!! :)

2009-01-11 @ 22:18:53
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0