Plutten har feber...

Anton har fått feber, hade 38,5 när vi mätte. Så han fick alvedon och däckade lite efter nio idag. Hoppas att det går över snabbt och att han sover hela natten för annars blir det nog en rolig intervju imorrn =) Hade tänkt ge honom lite alvedon nu också, men han somnade igen innan jag hann hämta det och man väcker inte den björn som sover.....
Ja, det ska verkligen bli intressant det här. Har ju inte sökt jobbet själv så det är lite svårt att komma på varför dom ska anställa mig =) Äh, jag hoppas att det går bra för jag är inte alls sugen på att gå tillbaka till produktionen faktiskt. Alldeles för fysiskt jobbigt för min kropp. Sen är det ju inte många man umgås med som jobbar kvar i produktionen längre. De flesta har ju redan tagit steget upp i huset.

Nu ska vi kolla lite på The BIg Bang Theory, äta popcorn och dricka te. Sen blir det nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0