Shoppinglördag igen =)

Vi kände att det var dags för Anton att få en ny bilstol idag. Stora killen! Vi hade sett att de sålde ut förra årets modeller på Backaplan med 30-40 procent rabatt så det passade ju alldeles utmärkt. Vi hade redan spanat in en Acta Graco Cosmic XTP eller Comfort på NTF när vi var där och provmonterade igår. Så det blev en svart XTP för under 2000 kr. Ungefär som den på bilden, men den på bilden är en Cosmic comfort.


Sen åkte vi till IKEA och kollade om dom fått in lampskärmen till uplighten än, men det hade dom inte...... Det blev en kattunnel och ett kuddfodral till till soffan istället. Kattunneln blev genast undersökt och godkänd =)




Kommentarer
Postat av: morsan

Bilstolen såg ju hur skön ut som helst nu får vårat gryn sitta fint.En sån tunnel ska ja köpa till mina troll tror jag det vore nog uppskattat.Puh nu är mina 4 nätter avklarade så ikväll är det skönhetsvård som gäller,slingor i håret å badkar(om jag orkar annars blir det imöra.Hoppas du kan få dej nån tid över till dej själv ,nej nu ska vi dricka kaffe.

2009-01-25 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0