Snabbvisit

Idag åkte vi på snabbvisit till Kinna. Väl där åt vi varmrökt lax och pressad potatis. Det var väl rätt ok faktiskt. Sen slappade vi och fick lite "nya" sängkläder som Antons farmor hade hittat på Erikshjälpen. Bruna mönster med lite sjuttiotalskänsla, tror det kan passa rätt bra faktiskt. Om jag hittar de beiga långa gardinerna jag hade nöär jag bodde i Bergsjön går det nog lite i stil i sovrummet sen =) Får se när jag/vi orkar byta kuddöverdraget till soffan på IKEA dock. Tror det blir bättre med tre bruna kuddar istället.

Nu ska jag däcka i soffan och kanske kolla på nån film.

Kommentarer
Postat av: morsan

Tjenare! Dom beige gardinerna som du skulle leta efter är här i Aa,tog dom med nån gång från Kortedala för dom var väl för tunga för gardinstången men om du har eller köper svarta metallstänger så lär det väl hålla.Imorgon så kommer både farmor å mormor hit för vi ska shoppa kläder å sen ligger farmor kvar tills på tisdag .Ikväll har jag passat Jonte det var full fart med krig å gubbar å sånt jag var häxan i Narnia ha..ha passande!!!en dusch nu så sover ja gött go natt.

2009-01-18 @ 23:53:01
Postat av: Jessica

Jaha, ja då är det ingen idé att jag letar efter dom =) Då får jag leta efter något annat helt enkelt. Va kul att farmor och mormor kommer! Hälsa så mycket!

2009-01-19 @ 13:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0