Wow eller vov?

Idag hittade vi på att vi skulle gå på MyDog på mässan. Anton förberedde sig väl och valde kläderna noga:


Ett blivande modelejon? Det har han inte fått från mig iallafall =)

Hade tänkt gå upp tidigt och vart där nio, men det blev inte riktigt så =)  Vi var där vid halv elva i stället, precis när njuffarna skulle ha börjat. Det gjorde dom inte förrän tidigast vid elva för rasen innan hade blivit lite försenade. Det var jättefina hundar och jag spanade in massor med leonbergers =) Tycker egentligen att hanarna är vackrast, men de blir ju alldeles hiskeligt stora jämfört med honorna. Tollare är också en väldigt fin hund, men jag tror det är en alldeles för intensiv hund för oss. Anton har varit jättesnäll hela dagen. Han somnade innan lunch och vaknade under "sagostunden". En teateruppvisning med hundar som var jätterolig att titta på. Sen var även försvaret och räddningstjänsten där med sina hundar och visade lite vad dom sysslar med.



Detta är en leonberger, visst är dom gudomligt fina? <3

Det blev inte fler bilder för jag glömde ta och det var mycket roligare att kolla än att fota på uppvisningarna.

Kommentarer
Postat av: morsan

Åh vad jag är avundsjuk på er skulle gärna velat vara där.Synd att det inte blev nåra kort på nån njuffe...Träffade ni nån vi känner el? B-M pratade på att hon skulle dit.Idag gjorde vi en långpromenad det var skönt men sliten blevjag eftersom kondisen inteär den bästa,jag får väl träna mej tillbaka.Kramar

2009-01-06 @ 21:50:29
Postat av: Jessica

Vi såg Britt, men hon hade varken Hera eller Aiki med sig då. Såg ingen B-M. Ja, samma här. Kondisen är verkligen i bott här också.

2009-01-07 @ 12:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0