Allt som glimmar är guld

Om någon mot förmodan skulle känna sig extra givmild en dag som denna, eller påföljade dagar också förresten, så har jag ett liiiitet, liiitet önskemål. Att denna någon köper en Asus Eee 1000HE till mig!

En guldfärgad står för närvarande högst upp på önskelistan, men har mer och mer funderat på en vit för de är så lika MacBook'arna. Dessutom så har ju D köpt sig en MacBook Pro nu efter att hans stationära dator gick sönder förra veckan. Vill ha! Men jag har inte riktigt råd nu med alla csn-avbetalningar och flyttkostnader som jag måste betala på min föräldrapenning och 40%-iga lön. Vilket påminner mig om att jag måste kolla om FK har gjort fel nu... Tänkte ta ut lägstanivådagar en dag i veckan och vanliga dagar två, men efter 6 juni så har jag bara fått lägstanivådagar enligt mitt utdrag....Att det ska vara så svårt att få det rätt......

PS: den finns även i rosa för den som vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0